Transfer to przejazd z określonego punktu do określonego punktu.
Przy rezerwacji transferu prosimy o podanie godziny, o której mamy podstawić się w określonym miejscu, a także podać ilość osób, ilość dzieci, w jakim wieku są dzieci i ilość bagaży.
W przypadku podstawienia na lotnisku, czekamy na Wasz sygnał i podjeżdżamy pod wejście lotniska w ciągu maksymalnie 10 minut.
W przypadku podstawienia pod inny adres, prosimy, o podanie adresu obiektu, nazwę obiektu oraz ewentualnie pinezkę lub kod lokalizacji z maps google.
Na lotnisku w Pafos podjeżdżamy, na Państwa telefoniczne żądanie, pod samo wyjście z lotniska lub na drogę dojazdową (100 m z wejścia lotniska)..
Na lotnisku w Larnace podjeżdżamy, na Państwa telefoniczne żądanie, pod samo wyjście z lotniska (hala przylotów), najniższe piętro..
1. Prosimy dzień wcześniej skontaktować się z naszym biurem i powiadomić lub potwierdzić godziny przelotu.
2. W dniu wylotu, przed samym wylotem prosimy telefoniczne, messengerem lub SMS wysłać na numer telefonu+48 668 414 910, informację o czasie wylotu i ewnetualnych zmianach, wówczas zmienimy na nasz koszt godziny transportu.
3. Po wylądowaniu prosimy o kontakt telefoniczny, SMS lub messengerem, że są Państwo już na lotnisku, po odprawie.
4. Po otrzymaniu gotowości podjeżdżamy na lotnisko w ciagu max. 10 minut.
5. W przypadku braku komunikacji z nami, prosimy o cierpliwość oddzwonimy.
6. W dniu poprzedzającym, w którym mają Państwo powrót na lotnisko, prosimy o kontakt telefoniczny, SMS, emailem, aby potwierdzić godziny transferu, lub dokoknać zmian, jeśli Państwu linie lotnicze dokonały zmiany godziny wylotu.
Staramy się wykonywać nasze usługi solidnie i z pełną gwarancją wykonania usługi, ale zdarza się, w transporcie, że z przyczyn technicznych i logicznych, nie jesteśmy w stanie wykonać usługi bezpośrednio, dlatego w takim przypadku gwarantujemy i zobowiązujemy się do pokrycia kosztów transportu zastępczego zorganizowanego przez naszą firmę, a w przypadku trudności mogą Państwo zamówić, dowolną takśowkę na nasz koszt.
Gwarantujemy wykonanie usługi w terminie i w określonym miejscu, tylko w przypadku przedpłaty.
W przypadku płatności ad-hock, czyli po rozpoczęciu usługi, nie możemy zagwarantować w 100 procentach i odpowiadamy prawnie tylko do wysokości, kwoty usługi, opublikowanej, przez naszą firmę.
W przypadku przedpłaty, i nie wykonania usługi gwarantujemy, w 100% odpowiedzialność, a w przypadku poniesienia większych kosztów, pokryjemy różnicę, np. mogą Państwo na nasz koszt zamówić droższą takśówkę.
Wszyscy uczestnicy transportu są ubezpieczeni, posiadamy ubezpieczenie OC - odpowiedzialności cywilnej.
Posiadamy także ubezpieczenie NW - nieszczęśliwe wypadki.
Nasze usługi wykonujemy zgodnie z ustawą o transporcie międzynarodowym.